Гузунова, Катерина Віталіївна2023-05-302023-05-302022Гузунова, К. В. Fast fashion як сучасний феномен модного споживання = Fast fashion as a modern phenomenon of fashionable consumption : кваліфікаційна робота магістра / К. В. Гузунова. – Одеса, 2022. – 55 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35329Мода - соціокультурне явище, яке існує вже дуже давно. Але у міру розвитку людського суспільства, ускладнюється її зміст, вона отримує все більше проявів (стиль одягу, способи спілкування між людьми, канали отримання інформації, особливості проведення дозвілля, професія і т.д.). Актуальність вивчення моди у рамках соціології підтверджують існуючі протиріччя: з одного боку, мода – продукт та джерело соціальної нерівності, з іншого боку, вона є результатом розвитку соціальної рівності. З одного боку, мода пригнічує індивідуальність, з іншого- сприяє її розвитку.uk054 соціологіяfast fashionмодапандеміябрендиFast fashion як сучасний феномен модного споживанняFast fashion as a modern phenomenon of fashionable consumptionDiplomas