Іран, Кирило Анатолійович2024-03-122024-03-122023Іран, К. А. Аналіз діяльності туристичного оператора "Coral travel" : кваліфікаційна робота магістра / К. А. Іран. – Одеса, 2023. – 85 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37815Поява туроператорського бізнесу стала наслідком формування масового туризму на далекі відстані та ускладнення туристичного продукту, що призвело до розвитку процесу спеціалізації діяльності туристичних компаній: деякі зосередили свої зусилля на виробництво пакетів послуг, дослідження нових регіонів, розвиток нових видів туризму, формування напрямів туристичної діяльності тощо .д. звернула увагу до продажу та розвивалася як туристичне агентство[2]. Необхідність рейтингу туру пов'язана ще й з тим, що зі збільшенням пропозиції готельних та ресторанних послуг, а також великих туристично-курортних центрів турист, який придбав путівку, що включає лише проживання та харчування, не має змоги повністю розслабитися. Основна мета компаній туристичної галузі – організувати зручне та якісне забезпечення мотиваційних потреб туризму. Дотримання вимог гарантує ефективність їхньої діяльності на ринках різного рівня. Функція компаній туристичної галузі - розвиток туристичних послуг та продуктів, продажу та організація споживання, розвиток туристичних продуктів.uk242 туризмтуроператоридіяльністьCoral travelконкуренціяАналіз діяльності туристичного оператора "Coral travel"Diplomas