Орловський, Богдан МихайловичОрловский, Богдан МихайловичOrlovskyi, Bohdan M.2017-10-192017-10-192017Правова держава = Правовое государство = Сonstitutional Statehttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/11100Стаття присвячена дослідженню кримінально-правового механізму застосування сили особами (батьками, викладачами, опікунами), на яких лежить особлива відповідальність за піклування над іншими особами (неповнолітніми, недієздатними), їх дисципліну та безпеку у кримінальному законодавстві Сполучених Штатів Америки. Автором проводиться комплексний нормативний аналіз такої виправдувальної поведінки й робляться відповідні висновки.Статья посвящена исследованию уголовно-правового механизма применения силы лицами (родителями, преподавателями, опекунами), на которых лежит особая ответственность за заботу над другими лицами (несовершеннолетними, недееспособными), их дисциплину и безопасность в уголовном законодательстве Соединенных Штатов Америки. Автором проводится комплексный нормативный анализ такого оправдательного поведения и делаются соответствующие выводы.The article is devoted to the study of the criminal-legal mechanism for the use of force by actors (parents, educators, guardians), who have a special responsibility for caring for other persons (a child younger than 18 years, a mental incompetent), their discipline and safety in the criminal law of the United States of America. The author conducts a comprehensive normative analysis of such justified conduct and makes appropriate conclusions.ukзастосування силивиправдувальна обставинанеповнолітнійбатькиопікунивикладачіприменение силыоправдательное обстоятельствонесовершеннолетнийродителиопекуныпреподавателиthe use of forcethe justificationminorparentsguardianseducatorsКримінально-правове регулювання застосування сили батьками, опікунами, викладачами у законодавстві США: нормативний аналізУголовно-правовое регулирование применения силы родителями, опекунами, преподавателями по уголовному законодательству США: нормативный анализThe criminal-law regulation of the use of force by parents, guardians, teachers in the legislation of the USA: normative analysisArticle