Тригуб, Валентина ІванівнаTrigub, Valentina I.2023-08-152023-08-152021Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження : зб. матеріалів ІІ міжнар. конф. (Одеса, 5-6 лип. 2021 р.) / Одеський нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. – Одеса, 2021. – 182 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35835Сучасна освіта пов’язана з формуванням нових підходів, які ґрунтуються на інтеграції різних наук, спеціальностей, галузей знань. Під міждисциплінарними дослідженнями розуміється комплексне вивчення єдиного предмета досліджень представниками різних наукових дисциплін [1]. Основними чинниками розвитку міждисциплінарності як в науці, так і освіті є комплексність природи і суспільства; неможливість якісного дослідження об’єкта чи проблемних питань в межах однієї дисципліни [4]. Застосування міждисциплінарних підходів у сучасних грунтознавчо- географічних дослідженнях передбачає інтеграцію різних наук з метою спільного та більш якісного дослідження певних об’єктів, дає можливість отримати нові знання на значно вищому рівні.ukміждисциплінарний підхіднавчальний курсправові основигрунтово-земельні ресурсиземельно-правові нормиМіждисциплінарний підхід при викладанні навчального курсу «Правові основи використання грунтово-земельних ресурсів»Article