Дубініна, Яна ПавлівнаДубинина, Яна ПавловнаDubinina, Yana P.2017-06-122017-06-122017IV Міжнародна науково-практична інтернет-конференция «Пізнавальний та перетворювальний потенціал історичної психології як науки», 2 лютого-2 березня 2017 [Электронный ресурс] / ОНУ ім. І.І. Мечникова [та ін.] ; за заг. ред.: Н. В. Родіна [та ін.] . – Електрон. кн. – Одеса : Одеський нац. ун-т, 2017 . – 215 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/10251У вітчизняній методології та практиці соціальної роботи ідея синтезу психологічного і соціального простежується на всіх рівнях — у формулюваннях цілей і завдань соціальної допомоги населенню, в кваліфікаційних вимогах і посадових обов'язках соціальних працівників, державних освітніх стандартах підготовки фахівців з соціальної роботі. Відповідно, інтегративний підхід фактично закладений і в нормативних документах про діяльність соціальних служб і посадових обов'язках соціальних працівників. Так, в них фігурують такі види діяльності, як: - надання громадянам кваліфікованої соціально-психологічної допомоги, зокрема здійснення консультування; - допомога клієнтам у конфліктних і психотравмуючих ситуаціях; - розширення у клієнтів діапазону соціально і особистісно прийнятних засобів для самостійного вирішення власних проблем і подолання наявних труднощів; - допомога клієнтам в актуалізації їх творчих, інтелектуальних, особистісних, духовних і фізичних ресурсів для виходу із кризового стану; - стимулювання самоповаги клієнтів та їх впевненості в собі.ukтехнології психосоціальної допомогисоціальна роботапідготовка фахівців з соціальної роботисоціальний працівникОволодіння технологіями психосоціальної допомоги як складова професійної підготовки фахівця з соціальної роботиArticle