Кутуза, Наталя ВалеріївнаКутуза, Наталья ВалерьевнаKutuza, Natalia V.2015-02-252015-02-252012Мова: Науково-теоретичний часопис з мовознавстваhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/5924У статті розглянуто специфіку створення емоційності як чинника програмованої сугестивності соціальної реклами. Увагу зосереджено на особливостях мовного втілення позитивних емоцій, ролі позитивних афективів і прецедентних текстів.В статье рассмотрена специфика создания эмоциональности как фактора программированной суггестивности социальной рекламы. Внимание сосредоточено на особенностях языкового воплощения позитивных эмоций, роли позитивных аффективов и прецедентных текстов.The characteristic aspects of creating emotionality as a factor of programmed suggestive influence in social advertising are analyzed in this article. It is aimed at the specific qualities of verbal objectification of positive emotions, the role of positive affectivity and precedential texts.ukафективемоціїпозитиваціяпрецедентні текстисоціальна рекламасугестіяаффективэмоциипозитивацияпрецедентные текстысуггестиясоциальная рекламаaffectusemotionspositivityprecedential textssuggestive influencesocial advertisingПозитивація як сугестивний чинник соціальної рекламиПозитивация как суггестивный фактор социальной рекламыPositivity as a suggestive factor of social advertisingArticle