Ковалевська, Тетяна ЮріївнаКовалевская, Татьяна ЮрьевнаKovalevska, Tetiana Yu.2016-01-142016-01-142014Вісник Одеського національного університету = Odesa National University Heraldhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/7780В статті висвітлено роль нейролінгвістичного програмування в комплексному аналізі маркерів рекламного впливу. Пропонований підхід уможливлює як теоретичне опрацювання проблематики медійного впливу (зокрема реклами), так і практичний синтез програмованих текстів.В статье определена роль нейролингвистического программирования в комплексном анализе рекламной суггестии. Предложенный поход может быть актуальным как в теоретических исследованиях медийного влияния (в частности рекламы), так и в практическом синтезе соответствующих текстов.In the article, the role of neurolinguistic programming in the advertisement influence complex analysis is defined. The approach offered makes it possible both to process the media influence problems (especially advertisement) in theory and to synthesize the programmed texts in practice.ukрекламасугестіянейролінгвістичне програмуванняМілтон-модельсуггестиянейролингвистическое программированиеМилтон-модельadvertisementinfluencesuggestionneurolinguistic programmingMilton-modelКомплексне дослідження рекламного впливу в аспекті нейролінгвістичного програмуванняКомплексное исследование влияния рекламы в аспекте нейролингвистического программированияComplex advertisement of influence research in aspect of neurolinguistic programmingArticle