Нефьодов, Олександр ОлександровичСахарова, Тетяна СеменівнаNefodov, Oleksandr O.Sakharova, Tetiana S.2025-07-092025-07-092025Нефьодов О. О. Особливості використання кейс-технології у викладанні клінічної фармації та фармацевтичної опіки / О. О. Нефьодов, Т. С. Сахарова // Ідеї. Практики. Перспективи сучасної освіти [Електронний ресурс] : наук.-метод. альм. : у 2-х ч. / за ред. В. І. Труби, М. І. Ніколаєвої, С. П. Гвоздій. – Електрон. текст. дані (1 файл : 5 МБ). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2025. – Ч. 2. – С. 82–85.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41866У тезах описано досвід використання інтерактивного проблемно-ситуаційного методу навчання (кейс-методу) при викладанні освітньої компоненти «Клінічна фармація та фармацевтична опіка» здобувачам вищої освіти спеціальності І8 Фармація на кафедрі загальної та клінічної фармації. Наведені приклади різновидів та форматів застосовуваних «кейсів». Висвітлене значення кейс-технології для формування професійних компетентностей майбутніх фахівців фармації.The paper describes the experience of using the interactive problem-situational method (case method) in teaching the educational component “Clinical Pharmacy and Pharmaceutical Care” to higher education students majoring in I8 Pharmacy at the Department of General and Clinical Pharmacy. Examples of the types and formats of the applied “cases” are given. The importance of case technology for the formation of professional competencies of future pharmacy specialists is shown.ukклінічна фармація та фармацевтична опікаінтерактивні методи навчаннякейс-технологіїпроблемно-ситуаційний аналізситуаційно-ділова грапрофесійна компетентністьclinical pharmacy and pharmaceutical careinteractive teaching methodscase technologiesproblem-situation analysissituational business gameprofessional competenceОсобливості використання кейс-технології у викладанні клінічної фармації та фармацевтичної опікиArticle378.147:615.03+615.15