Мороз, Анастасія Сергіївна2024-06-112024-06-112023Мороз, А. С. Базові методи побудови і підтримки іміджу військового: комунікативний аспект = Basic methods of forming and upholding the serviceman's image: communication aspect : кваліфікаційна робота магістра / А. С. Мороз. – Одеса, 2023. – 75 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38401Наразі Україна перебуває у стані гібридної війни із країною-агресором і максимальної ваги у науковому світі набувають дослідження, присвячені проблемам інформаційного протиборства та маніпуляцій (див. праці А. Ковалевської-Славової, Т. Ковалевської, О. Барда, Я. Зодерквіста та ін.). Принципово важливою складовою такої парадигми, яка, очевидно, є максимально сугестивною, тобто впливовою, є публічна комунікація (див. праці Р. Ділтса, Р. Бендлера, Дж. Гріндера, А. Ковалевської-Славової, Т. Ковалевської, Дж. О’Коннора, Дж. Сеймора, І. Шкіцької, О. Щербак, та ін.), а її невід’ємним компонентом, наряду із адресатом, власне повідомленням, каналом передачі інформації, фідбеком, бар’єрами та фільтрами комунікації, – адресант, або ж спікер, який транслює відповідні меседжі.uk035 філологія035.01 українська мова та літератураімідж військовогопідтримкаознаки ефективностікомунікативні параметри іміджуБазові методи побудови і підтримки іміджу військового: комунікативний аспектBasic methods of forming and upholding the serviceman's image: communication aspectDiplomas