2025-08-072025-08-072025Фармацевтичний менеджмент та маркетинг [Електронний ресурс] : електрон. метод. рек. до практ. заняття за темою «Теоретичні основи фармацевтичного менеджменту» для здобувачів другого (магіст.) рівня вищ. освіти спец. 226 Фармація, промислова фармація / уклад. О. Є. Мазур. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечнікова, 2025. – 30 с. – 0,9 МБ.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42162Методичні рекомендації до практичного заняття за темою «Теоретичні основи менеджменту» розроблені для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми «Фармація» спеціальності 226 «Фармація, промислова фармація» і містять вказівки, інструкції, поради для опанування матеріалу, зміст лекції, питання для самоконтролю, творчі та тестові завдання.ukменеджментфармаціяуправління у фармаціїфармацевтичний бізнесфармацевтичні установиКрок-2управління фармацевтичними організаціямиутворення рівнів управлінняуправлінські теоріїуправління фармацевтичною системою226 Фармація, промислова фармаціяФармацевтичний менеджмент та маркетингLearning Object05:37.091.27:378.22(072)