Форова, В. В.Литвиненко, Катерина ОлександрівнаЛитвиненко, Екатерина АлександровнаLytvynenko, Kateryna O.2020-07-302020-07-302020Треті економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, присвяч. 155-річчю Одеського національного університету імені І. І. Мечникова (Одеса, 15 травня 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28364Як відомо, Інтернет стрімко соціалізується, і саме це є головним трендом сучасного онлайн середовища. На сьогоднішній день існують десятки тисяч найрізноманітніших соціальних мереж і сервісів: комунікаційних, новинних, професійних, графічних, блогових, відео та багатьох інших. І тим не менше щодня в цій ніші з’являються нові проекти. Сумарна аудиторія соціальних майданчиків перевищує мільярд користувачів і за деякими оцінками найближчим часом обжене аудиторію пошукових систем. Як наслідок утворилася нова категорія агентств, що пропонують свої послуги.ukключова компетенціяфахівецьмаркетингсоціальне медіаКлючові компетенції фахівців з маркетингу соціальних медіаArticle