Морозова, Н. В.Рудінська, Олена ВолодимирівнаРудинская, Елена ВладимировнаRudinska, Olena V.2019-11-212019-11-212019Другі економіко-правові студії : матеріали Всеукр. наук.- практич. конф. молодих вчених (Одеса, 10 жовт. 2019 р.). – Одеса : Фенікс, 2019.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26158Актуальність теми полягає в тому, що у сучасному світі туризм і готельний бізнес трансформувалися в спосіб розвитку людських цінностей. Також ці сфери діяльності є доступним шляхом вивчення й збереження всесвітньої історичної й культурної спадщини. Сучасний ринок готельних послуг характеризується підвищеним рівнем пропозиції щодо рівня попиту. Враховуючи ситуацію щодо зростання кількості конкурентів, готелям стає усе складніше позиціонувати себе на ринку, оскільки можливостей диференціювати свій продукт усе менше. В цій ситуації одним з основних напрямків у формуванні переваг повинна бути відповідність стандартам якості й підвищення якості послуг.ukменеджментпослугитуризмготельний бізнесМенеджмент якості послуг туризму та готельного бізнесуArticle