Дикіна, Лариса ВасилівнаDykina, Larysa V.Мацюх, К. І.2024-07-232024-07-232024Мацюх К. І. Психосоматичні розлади у дітей: теорія, діагностика, корекція / К. І. Мацюх // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 186–191.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38867Зростання кількості психосоматичних розладів у дітей, особливо молодшого шкільного віку, стає все більш гострою проблемою сьогодення. Ця тенденція викликає занепокоєння не лише у медиків, а й у психологів, педагогів та батьків. Цей феномен має багатогранний характер і пояснюється комплексом факторів, як психологічних, так і соціальних. Психотравмуючими факторами є сімейні проблеми (розлучення або сварки батьків, жорстоке поводження, нестача уваги, гіперопіка), шкільні проблеми (труднощі з навчанням, конфлікти з однолітками, булінг), соціальні проблеми(бідність, еміграція, війна, екологічні катастрофи), індивідуальні особливості (тривожність, невпевненість у собі, емоційна чутливість).ukпсихосоматичні розладидітимолодший шкільний вікПсихосоматичні розлади у дітей: теорія, діагностика, корекціяArticle