Цокур, Ольга СтепанівнаTsokur, Olha S.Бандус, Н. О.2024-01-182024-01-182023Матеріали до 79–ї звітної студентської наукової конференції. Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Диференціальна і спеціальна психологія», Підсекція «Практичної та клінічної психології», Підсекція «Соціальна психологія», Підсекція «Педагогічні науки» 24–28 квітня 2023 р. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37241Актуальність досліджуваної проблеми зумовлена тим, що представники педагогічних професій найбільш страждають від емоційного вигорання, яке призводить до деформації їхньої педагогічної свідомості, втрати мотивації та почуття задоволеності своєю працею, погіршення психічного і фізичного здоров’я, руйнуванню позитивних стосунків з суб’єктами освітнього середовища та оточуючими. Через це, конкретизація сутності феномена емоційного вигорання та способів його діагности складає мету нашого дослідження, оскільки це може допомогти педагогічним працівникам, зокрема, викладачам ЗВО, зрозуміти, як запобігти цьому стану та як зменшити його негативний вплив на їхню професійно–педагогічну діяльність.uk011 Освітні, педагогічні наукиемоційне вигораннявикладачіЕмоційне вигорання викладачів та методи його діагностикиArticle