Ковалевська, Тетяна ЮріївнаKovalevska, Tetiana Yu.2025-01-062025-01-062020Ковалевська Т. Ю. Психолінгвістичні активатори сприйняття рекламних комплексів / Т. Ю. Ковалевська // Одеська лінгвістична школа: кола реконструкцій : кол. монографія // За заг. ред. д-ра філол. наук, проф. Т. Ю. Ковалевської. – Одеса : ПолиПринт, 2020. – С. 303–312.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40352В статті розглянуто психолінгвістичні фактори сприйняття рекламних текстів: когнітивні (пізнавальні), емоційні (афективні) та поведінкові (конативні). Акцентовано на впливовій природі рекламних повідомлень, запропоновано оригінальні методи дослідження рекламного впливу, зокрема нейролінгвістичну метамодель і Мілтон-модель.The article deals with the psycholinguistic factors of perception of advertising texts: cognitive, emotional (affective) and behavioral (situational). The author emphasizes the suggestive nature of advertising texts, methods of advertising suggestion research are proposed, in particular, the neurolinguistic metamodel and the Miltonmodel.ukрекламасугестіяпсихолінгвістичні факторинейролінгвістичне програмуванняМілтон-модельметамодельadvertisingsuggestionpsycholinguistic factorsneurolinguistic programmingMilton-modelmetamodelПсихолінгвістичні активатори сприйняття рекламних комплексівPsycholinguistic perception activators of advertising complexesArticle81’234