Нагорна, Наталія ВолодимирівнаNahorna, Nataliia V.Краснощок, А. В.2024-01-182024-01-182023Матеріали до 79–ї звітної студентської наукової конференції. Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Диференціальна і спеціальна психологія», Підсекція «Практичної та клінічної психології», Підсекція «Соціальна психологія», Підсекція «Педагогічні науки» 24–28 квітня 2023 р. – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37250Актуальність дослідження професійної адаптації викладачів закладів вищої освіти (ЗВО), окрім загальної її важливості як елемента цілісної проблеми професійної педагогічної адаптації особистості, обумовлена декількома чинниками. По–перше, тим, що у сучасній науці існує певна невизначеність сутності адаптивних процесів індивіда, а сама адаптація особистості, як методологічна категорія, є фундаментальним поняттям цілого комплексу галузей знань. По–друге, більшість дослідників приділяли достатньо уваги професійній адаптації вчителя, орієнтуючись на можливість поширення результатів на педагогіку вищої школи.uk011 Освітні, педагогічні наукиадаптаціяадаптація викладачівзаклади вищої освітиТеоретичні підходи до дослідження проблеми адаптації викладачів в закладах вищої освітиArticle