Столяр, Ігор Олегович2024-10-022024-10-022024Столяр, І. О. Аналіз та оцінка ефективності просування в сучасному маркетингу = Analysis and evaluation of promotion effectiveness in contemporary marketing : кваліфікаційна робота бакалавра / І. О. Столяр. – Одеса, 2024. – 76 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39351Тенденція до пошуку рішень для задоволення індивідуальних потреб призводить до все більшого використання індивідуального підходу до споживачів. Це трансформує характер відносин між виробниками та споживачами від класичного монологу масового маркетингу до прямого діалогу з покупцем.uk073 менеджментбакалаврсучасний маркетингпросуванняаналізоцінкаінструменти просуванняАналіз та оцінка ефективності просування в сучасному маркетингуAnalysis and evaluation of promotion effectiveness in contemporary marketingDiplomas