Іванова, Олена АндріївнаIvanova, Olena A.Иванова, Елена Андреевна2014-05-212014-05-212013Діалог : Медіа-студії : збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4909Діалог : Медіа-студії : збірник наукових праць / ред. кол. : відп. ред. Александров О. В. [та ін.]. — Одеса : Астропринт, 2013.У статті описуються властивості телевізійної реклами як феномену екранної культури та комунікації.В статье описываются свойства телевизионной рекламы как феномена экранной культуры и коммуникации.This article is about the attribute of the TV advertising as a phenomenon of onscreen culture and communication.ukтелепотіктелерекламадраматургічністьаудиторіяаудіовізуальні комунікаціїекранна культурателепотокдраматургичностьаудиторияаудиовизуальные коммуникацииэкранная культураTV streamdramaturgyaudienceaudiovisual communicationonscreencultureЕКРАННА МОВА ТА ЕКРАННА КУЛЬТУРА: ЗБРОЯ VS ОБЛАДУНКИ ТЕЛЕРЕКЛАМИArticle