Албул, АннаГладченко, Світлана ВолодимирівнаГладченко, Светлана ВладимировнаGladchenko, Svitlana V.2020-06-172020-06-172020Гендерна конструкція соціуму: історія і сучасність : зб. матеріалів міжнар. наук.-практич. конф. (Одеса, 20-21 трав. 2020 р.) – Одеса : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28118Сьогодні вчені встановили ,що дівчатка скоріш розвиваються ,аніж хлопці в мовному сенсі. Це помітно ,насамперед ,у немовлячому віці, коли дівчинка в 4 місяці починає лепетати на «своєї мові», то хлопчик починає це робити в 6 місяців. Процес засвоєння мови у дівчаток починається раніше в середньому на два місяці. Активно говорити дівчатка починають в рік і вісім місяців, хлопчики на два місяці пізніше, зазвичай після року і десяти місяців, такі відмінності пояснюються накопиченням великої кількості дієслів в активному словнику у дівчаток. Саме з цим пов'язане і деякий випередження в появі коротких двухсловний висловлювань дівчаток в порівнянні з хлопчиками.ukгендерний аспектсоціальна адаптаціядіти з порушенням мовиГендерний аспект соціальної адаптації дітей з порушенням мовиArticle