Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаVieilandie, Liliia V.-V.2023-08-072023-08-072021International scientific and practical conference “Pedagogy and psychology in the modern world: interaction vectors”: conference proceedings (28-29 May 2021). – Wloclawek : Baltija Publishing, 2021.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35749Тренінг – такий метод навчання, який дозволяє досягнути, через безпосереднє «проживання» та досвід взаємодії, таких ефектів, які неможливі у традиційній формі навчання. метод трненігу, через свою індивідуалізованість, можливість «підгонки» під потреби кожного учасника, пластичність реагування на зміни, що відбуваються в процесі навчання (взаємодії) у учасників робить його найбільш ефективним методом професійного стдуентоцентрованого навчання.ukтренінгорганізація заняттяпрофесійна підготовка майбутніх педагогівПринципи організації заняття з використання тренінгу у професійній підготовці майбутніх педагогівArticlehttps://doi.org/10.30525/978-9934-26-078-0-27