Петриковская, Елена СергеевнаПетриківська, Олена СергіївнаPetrykivska, Olena S.2020-12-122020-12-122020Δοξα/ДОКСА : збірник наукових праць з філософії та філологіїhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29884Статья посвящена реконструкции метамодернистского дискурса иронии через его художественные переработки в сатирических трагикомедиях итальянского режиссера Паоло Соррентино. Такой формат обсуждения «проблемы метамодернизма» позволяет получить более объемное представление о переживаемой современности. В отношении предмета статьи реализован философско- антропологический подход. Эксплицирована метамодернистская интерпретация современности, особенности киноязыка П. Соррентино, выявлены концептуальные основания культурной программы метамодернизма.Стаття посвячена реконструкції метамодерністського дискурсу іронії через його художні переробки в сатиричних трагікомедіях італійського режисера Паоло Соррентіно. Такий формат обговорення «проблеми метамодернізму» дозволяє отримати більш об’ємне уявлення про досвід сучасності. Відносно предмета статті реалізований філософсько- антропологічний підхід. Експлікована метамодерністська інтерпретація сучасності, особливості кіномови П. Соррентіно, виявлені концептуальні підстави культурної програми метамодернізму.ruпостмодернизмметамодернизмиронияэстетизацияинтерпретацияаффектновая искренностьпостмодернізмметамодернізміроніяестетизаціяінтерпретаціяафектнова щирістьpostmodernismmetamodernismironyaestheticizationinterpretationaffectnew sincerityМетамодернизм как способ концептуализации современности в сатирических трагикомедиях Паоло СоррентиноМетамодернізм як спосіб концептуалізації сучасності в сатиричних трагікомедіях Паоло СоррентіноMetamodernism as a method for conceptualization of modernity in the satiric tragicomedia of Paolo SorrentinoArticle