Шекер’янц, Віктор Юрійович2025-06-302025-06-302024Шекер'янц, В. Ю. Комунікаційний потенціал журналістики рішень в проблемно-тематичній сфері краси та моди = Communication potential of Journalism Solutions in the problematic and thematic sphere of beauty and fashion : кваліфікаційна робота магістра / В. Ю. Шекер'янц. – Одеса, 2024. – 54 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/41819ХХІ століття по-різному осмислюється та визначається науковцями, – і як постнекласична парадигма, і як інформаціональне суспільство, і суспільство знання, і постгуманітарна ера тощо. Серед інших визначень широко використовуються так, що видаються нам актуальними, з огляду на проблематику нашого дослідження. Йдеться про поняття «культура споживання» та «цивілізація послуг». Вони по-різному описують зміст сучасного етапу розвитку людської культури, однак вбачають у нинішній цивілізації суттєву залежність від індустрій, що виробляють блага, пов’язані з категоріями краси, зовнішньої привабливості, моди тощо.uk061 журналістикамагістркомунікаційний потенціалсфера краси та модимасмедіажурналістика рішеньУкраїнаКомунікаційний потенціал журналістики рішень в проблемно-тематичній сфері краси та модиCommunication potential of Journalism Solution in the problematic and thematic sphere of beauty and fashionDiplomas