Гайдаржи, Олена Федорівна2023-06-092023-06-092022Гайдаржи, О. Ф. Зв'язок та відмінності програм з фізики та тематики Малої академії наук України : дипломна робота магістра / О. Ф. Гайдаржи. – Одеса, 2022. – 52 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35446Кількість педагогічних робіт по роботі з обдарованою молоддю іноді перевищує кількість центрів такої роботи. Майже у кожному текті, який стосується цієї проблеми можна побачити слова на кшталт: «Молодь - це носій нових та новітніх знань, причому обсяг і якість знань, нових ідей у суспільстві зростає насамперед за рахунок молодих людей. Цінність молодості у світі збільшується й у з розширенням термінів освіти, професійної підготовки, необхідної за умов науково-технічної революції. Адже в молодості людина легко набуває основних знань, умінь та навичок. Необхідність безперервної освіти, періодичного оновлення не тільки знань, але часто і важливих принципових установок професійної діяльності (що легше дається молодим) викликає у людей зрілих і літніх цілком небажання відповідати новим вимогам. Отже, молодість - головне джерело змін, а чи не службово-підготовча фаза перед зрілістю». З подібними сентенціями важко сперечатися, але реальна робота з молоддю, особливо у такій важливий та важкий для відтворення у суспільстві наук як фізика і математика, повинна відповідати двом протилежним викликам: 1) бути систематичною; 2) бути орієнтованою на конкретну особистість.uk104 фізика та астрономіяфізикаоптикамала академія наукрідиниЗв'язок та відмінності програм з фізики та тематики Малої академії наук УкраїниRelationship and differences of programs in physics and themes of the Junior Academy of Sciences of UkraineDiplomas