Аннєнкова, Ірина Петрівна2014-02-112014-02-112013Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/4495Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса). Збірник наукових праць, 19-20 квітня, 2013р. / Міжнародна науково-практична конференція з питань методики викладання іноземної мови пам'яті професора В.Л. Скалкіна (7;2013;Одеса) ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Фак. РГФ ; відп. ред.: С. В. Плотницька . –Одеський нац. ун-т.Оскільки сьогодні особливої актуальності набуває проблема якості освіти, важливою складовою якої є якість професійної діяльності викладачів ВІІЗ, то, на наш погляд, доцільно розглянути структуру професійної діяльності з позицій менеджменту якості. Одним із ключових принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 є процесний підхід, відповідно до якого діяльність складається з низки взаємозалежних процесів. Будь-яку діяльність або комплекс видів діяльності, які використовують ресурси для перетворення входів на виходи, можна розглядати як процес. Кожний процес, перетворюючи деякий об'єкт праці, має вхід і вихід. Входом процесу може бути продукція або послуга(матеріальна і нематеріальна).ukВНЗмодель діяльності викладача ВНЗпроцесний підхідСТРУКТУРА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВНЗ: ПРОЦЕСНИЙ ПІДХІДArticle