Вівич, Ілля Володимирович2023-11-152023-11-152022Вівич, І. В. Вплив реклами на формування споживчої поведінки особистості : дипломна робота магістра / І. В. Вівич. – Одеса, 2022. – 89 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36716Сучасне суспільство дедалі більше стає суспільством споживання (Ж.Бодрійяр), заснованим на примноженні багатств, матеріальних благ, де достаток стає основою існування. У таких умовах змінюється сама мета придбання товару: він, насамперед, стає для людини засобом самовираження, атрибутом певного статусу, символом забезпеченості. Іншими словами, людина оточена об'єктами споживання, що, у свою чергу, може впливати на її психологічне здоров'я, оскільки вона співвідносить/пов'язує/оцінює атрибутивні ознаки об'єкта споживання з собою, своїм становищем у суспільстві.uk053 психологіяспоживча сфера особистостівплив рекламиспоживча поведінка особистостіВплив реклами на формування споживчої поведінки особистостіThe influence of advertising on the formation of consumer behavior of a personDiplomas