Ковалевська, Тетяна ЮріївнаKovalevska, Tetiana Yu.Нестерчук, Ольга2024-04-162024-04-162023Нестерчук O. Жанрова специфіка і семантична динаміка реклами в інформаційному просторі війни / О. Нестерчук // Філологічні студії. – 2023. – Вип. 14. – С. 26–31.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/37990У статті розглянуто жанрову специфіку і семантичну та впливову динаміку комерційної та соціальної реклами як надпотужних складників сучасного інформаційного простору. Виявлено трансформації актуальних рекламних жанрів, а також зміни у їхньому компонуванні. Виокремлено актуальні складники ззначених рекламних жанрів та їхню семантичну і впливову динаміку.ukрекламні жанрикомерційна рекламасоціальна рекламаполітична рекламаМілтон-модельсугестогенЖанрова специфіка і семантична динаміка реклами в інформаційному просторі війниArticle