Радченко, Олександр ПетровичRadchenko, Oleksandr P.2024-07-252024-07-252024Радченко О. П. Роль менеджменту в епоху інформаційних технологій / О. П. Радченко // Управлінські дослідження в контексті розвитку процесів четвертої промислової революції «Індустрія 4.0» : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 15 груд. 2023 р.) / відп. ред.: Е. А. Кузнєцов, О. П. Радченко ; Одес. нац. ун-т імені І. І. Мечникова. – Одеса : Фенікс, 2024. – С. 78–81.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/38914Роль менеджменту в епоху інформаційних технологій охоплює не тільки технологічні та стратегічні аспекти, але й велику відповідальність з точки зору етики та соціальної відповідальності. Менеджмент повинен бути основоположником культури, яка сприяє ефективному та етичному використанню інформаційних технологій, забезпечуючи водночас прозорість, захист приватності, та соціальну відповідальність. Збалансоване управління даними, відповідальне прийняття рішень, заснованих на аналізі великих даних та штучного інтелекту, та впровадження етичних принципів у корпоративну культуру є ключовими для досягнення стійкості та успіху в сучасному бізнес-середовищі. Організації, які ігнорують ці аспекти, ризикують втратити довіру клієнтів, суспільства, а також стикаються з правовими наслідками. У підсумку, в епоху, коли інформація є одним з найцінніших ресурсів, ефективний менеджмент, який орієнтований на етичні та соціальні стандарти, стає не просто вимогою, а необхідністю для сталого розвитку та збереження репутації будь-якої організації.ukуправління інформаційною безпекоюменеджментвпровадження етичних принципівРоль менеджменту в епоху інформаційних технологійArticle