Кисиль, Валерія Олександрівна2025-10-092025-10-092025Кисиль, В. О. Причини виникнення конфліктів у туристичному бізнесі та шляхи їх вирішення = Causes of conflicts in the tourism business and ways to resolve them : кваліфікаційна робота бакалавра / В. О. Кисиль. – Одеса, 2025. – 41 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/42678Організаційні конфлікти є невід'ємною частиною діяльності будь-якої установи, особливо в умовах динамічного розвитку та постійних змін. У туристичній галузі ці конфлікти можуть виникати через різноманітні причини, такі як різниця в інтересах, комунікаційні бар'єри, суперечності в цілях і пріоритетах, а також через особистісні відмінності між працівниками. Уміння виявляти, аналізувати та ефективно вирішувати організаційні конфлікти є ключовим завданням для керівників, оскільки саме від цього залежить продуктивність, мотивація персоналу та загальний клімат у колективі.uk242 туризмбакалаврконфліктконфліктні ситуаціїтуристичний бізнесвирішення конфліктівтрудовий колективПричини виникнення конфліктів у туристичному бізнесі та шляхи їх вирішенняCauses of conflicts in the tourism business and ways to resolve themDiplomas