Чайковська, Марина ПетрівнаChaikovska, Maryna P.Шкеда, Олександр ОлександровичShkeda, Oleksandr O.2023-12-152023-12-152023Менеджмент та маркетинг як фактори розвитку бізнесу в умовах економіки відновлення : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 18-19 квіт. 2023 р.) [Електронне видання : у 2 т.] / відп. ред. та упоряд. В. В. Храпкіна, К. В. Пічик. – Київ : Києво-Могілянська академія, 2023. – Т. 1. – С. 302–305.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/36993Сучасний маркетинг невіддільний від роботи з даними. Дані є фундаментальним елементом у прийнятті маркетингових рішень. Це дозволяє брендам отримати уявлення про потреби та вподобання клієнтів, а також проаналізувати тенденції ринку та оцінити ефективність маркетингових кампаній. Використання даних у розробці маркетингової стратегії дозволяє бренду приймати більш точні та впевнені рішення, а також ефективніше використовувати ресурси та покращувати результати маркетингової кампанії. Найменш автоматизованими діями з боку менеджменту залишаються маркетингове управління та прийняття управлінських рішень щодо елементів маркетингових стратегій. Розвиток нейронних мереж і машинного навчання за останні роки продемонстрував якісний стрибок і довів можливість автоматизації та адекватного виконання завдань, які базуються на аналізі даних. Це стало приводом для перенесення алгоритмів методів навчання нейронних мереж на інформаційні моделі, що використовуються в маркетингових цілях.ukмаркетингова діяльністьінформаційна модельштучна нейронна мережамашинне навчанняавчання штучної нейронної мережізворотне поширенняпряме розмноженняметод зворотного поширення помилокЗастосування навчання штучної нейронної мережі для прийняття управлінських рішень в маркетингової діяльностіArticle