Урсу, Дмитро ПавловичПетровський, Едуард ПетровичУрсу, Дмитрий ПавловичПетровский, Эдуард ПетровичUrsu, Dmytro P.Petrovskyi, Еduard P.2016-04-062016-04-062009Записки історичного факультету = Записки исторического факультетаhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/8408У статті висвітлюється науково-дослідна робота викладачів, аспірантів і студентів історичного факультету Одеського державного університету впродовж 1934-1941 pp. Комплексно розглядаються особливості наукового життя, проблематика досліджень, глибина розробки наукових тем і їх актуальність в умовах тоталітаризацїі суспільства та першого періоду роботи відродженого факультету.В статье освещается научно-исследовательская работа преподавателей, аспирантов и студентов исторического факультета Одесского государственного университета в период 1934-1941 гг. Комплексно рассматриваются особенности научной жизни, проблематика исследований, глубина разработки научных тем и их актуальность в условиях тоталитаризации общества и первого периода работы возрожденного факультета.The article highlights the research work of teachers and students of historical faculty of Odessa State University in the period 1934-1941 years. Complex discusses the features of the scientific life, problems of research, the depth of the development of research topics and their relevance in totalitarizatsii society and the first period of the revived faculty.ukісторичний факультетвикладачіаспірантидослідженнянаукова проблематикаисторический факультетпреподавателиаспирантыисследованиянаучная проблематикаHistory Departmentteachersgraduate studentsresearchscientific problemsОсобливості науково-дослідної роботи викладачів, аспірантів і студентів історичного факультету Одеського державного університету в 1934-1941 рокахОсобенности научно-исследовательской работы преподавателей, аспирантов и студентов исторического факультета Одесского государственного университета в 1934-1941 годахFeatures the research work of teachers and students of historical faculty of Odessa State University in 1934-1941 yearsArticle