Трусов, Даніїл Володимирович2023-06-232023-06-232022Трусов, Д. В. Проектування і розробка деяких програмних компонентів для підтримки ігрових стратегій : дипломна робота бакалавра / Д. В. Трусов. – Одеса, 2022. – 37 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35544При розробці ігрових проектів на ефективність роботи дуже впливає застосування готових рішень та компонентів для окремих допоміжних систем. Метою цієї роботи є опис переваг використання готових рішень та розробка деякіх компонент для підтримки ігрових стратегій. У розробленій системі передбачено декілька компонент підтримки, що допомогають полегшити розробку – таких, як як система діалогів з можливістю налаштування, система хвиль противників, динамічна зміна мови гри та легке додавання файлів для інших мов, збереження та завантаження прогресу гравця за допомогою серіалізації даних, налаштування гучності звуку, пул об'єктів для економії пам'яті. Окрім цього, розроблені компоненти надають можливість до гнучкого налаштування та модифікації. Перевагою розроблених компонент є спільний формат зберігання даних у вигляді json- чи binary- файлів, також часткова автоматизація рутиних задач розробника та можливість використання у іграх інших жанрів, а не тільки у стратегіях. Результатом дипломного проектування є невелика гра, що служить для демонстрування роботи компонент та взаємодії з іншими системами. Проект розроблений на ігровому движку Unity та мовою C# за допомогою середи розробки Visual Studio. Усі розроблені системи можна використовувати також і в інших проектах різних жанрів.When developing game projects, the efficiency of work is greatly influenced by the use of ready-made solutions and components for individual auxiliary systems. The purpose of this paper is to describe the benefits of using ready-made solutions and to develop some components to support game strategies. The developed system includes several support components that help facilitate development – such as customizable dialogs, ad waves, dynamic game language change and easy addition of files to other languages, save and load player progress by serializing data, adjusting volume , a pool of objects to save memory. In addition, the developed components allow for flexible customization and modification. The advantage of the developed components is a common format for storing data in the form of json or binary files, as well as partial automation of routine tasks of the developer and the ability to use other genres in games, not just strategies. The result of the diploma design is a small game that serves to demonstrate the operation of components and interaction with other systems. The project is developed on the Unity game engine and C # language using Visual Studio. All developed systems can also be used in other projects of various genres.uk123 комп’ютерна інженеріякомп'ютерні ігристратегіїкомпонентгравецьПроектування і розробка деяких програмних компонентів для підтримки ігрових стратегійDesign and development of some software components to support game strategiesDiplomas