Садченко, Олена ВасилівнаСадченко, Елена ВасильевнаSadchenko, Olena V.2020-11-282020-11-282020Матеріали 75-ї звіт. наук. конф. професорсько-викладацького складу і наук. працівників економіко-правового факультету ОНУ ім. І. І. Мечникова, (Одеса, 25–27 листоп. 2020 р.). – Одеса : Фенікс, 2020.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/29680Одним із головних напрямків інклюзії економіки досвіду є вивчення поєднань інтелектуальних і екологічних потреб суспільства та їх прискорене впровадження. Інтелектуальні технології, впровадження 5G визнано ключовим фактором ефективності сталого розвитку. Розумні, екологічно стійкі будинки, міста потребуватимуть впровадження емоційних, екологічних товарів і послуг, на основі застосування новітніх еко-інновацій, що дозволяють скоротити енергоспоживання і поліпшити всі аспекти людського життя. Водночас соціальні інновації повинні бути спрямовані на підтримку економіки досвіду, яка зможе вирішити за допомогою науково-технічного прогресу протиріччя між економікою і екологічними проблемами, що виникають в результаті її діяльності.ukмаркетинговий підхідінклюзивна економікадосвідСучасні маркетингові підходи в умовах інклюзивної економіки досвідуArticle