Берінська, Марина Ігорівна2019-03-152019-03-152016Берінська, М. І. Мелодійні особливості мовлення учасників медіа дискурсу = Melodic peculiarities of media discourse speech : дипломна робота спеціаліста / М. І. Берінська; наук. кер. Н. Р. Григорян; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. теоретичної та прикладної фонетики англійської мови. – Одеса, 2016. – 51 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/22974Актуальність дослідження зумовлена наступними факторами: 1. Рекламний дискурс як один з видів інституційного мовленнєвого спілкування висвітлений в лінгвістичній літературі недостатньо; 2. Вивчення лексико-синтаксичних особливостей рекламного дискурсу важливе для розуміння організації рекламного тексту...uk7.02030302 мова і література (англійська)поняття "реклама"аудиторський аналізанглійський рекламний дискурсМелодійні особливості мовлення учасників медіа дискурсуMelodic peculiarities of media discourse speechDiplomas