Порпуліт, Олена2011-08-232011-08-232009Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/1888Дiалог: медiа-студiї :збiрник наукових праць / Коллект. автор, вiдп. ред.: Александров, Олександр Васильович ; укр.. - Одеса : ОНУ iм. I.I. Мечникова, 2009.У статті проілюстровано можливості нарису як жанру художньо-пубіцистичної групи текстів у створенні рекламного дискурсу, виокремлені найчастотніші моделі рекламних нарисів.В статье проиллюстрированы реальные возможности очерка как жанра художественно-публицистической группы текстов в создании рекламного дискурса, выделены наиболее частотные модели рекламных очерков.The article reveals the real possibilities of an essay as genre of literary-journalistic group of texts in advertising discourse creation; the most frequent advertising essay models are distinguished here.ukнарисрекламний пакетмодель "прблема-рішення"модель "життєва історія"очеркрекламный текстмодель "проблема-решение"модель "жизненная история"essayadvertising discourse«problem-solution» model«true story» modelМОДЕЛІ РЕКЛАМНОГО НАРИСУArticle