Джафаров, Ельман Тельман Оглу2023-05-302023-05-302022Джафаров, Е. Т. О. Маркетингова стратегія у трансформації виборчих кампаній: фундаментальні принципи, тенденції, політико-технологічні аспекти = Marketing strategy for the transformation of election campaigns: fundamental principles, trends, political and technological aspects : кваліфікаційна робота магістра / Е. Т. О. Джафаров. – Одеса, 2022. – 82 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35313Системні зміни сучасного політичного ринку та соціально – політичних відносин відкривають нові можливості для освоєння цілої низки нових технологічних прийомів впливу на перебіг виборчих кампаній. Головним трендом електоральної кампанії сьогодні стає її маркетизація, тобто активне пролонгування у ній ПР та політико – рекламних технологій, НЛП - технологій тощо. Сьогодення диктує масовий запит серед політичних сил різного масштабу та ідеологічних спрямування саме на «ринкові» технології впливу на електорат, цільову аудиторію під час конкурентних політичних баталій. Такі протистояння стають яскравим прикладом того, яким шляхом йде політичний розвиток різних суспільств сьогодні.uk052 політологіявиборча кампаніямаркетингова стратегіяполітичний маркетингелекторальний маркетингМаркетингова стратегія у трансформації виборчих кампаній: фундаментальні принципи, тенденції, політико-технологічні аспектиMarketing strategy for the transformation of election campaigns: fundamental principles, trends, political and technological aspectsDiplomas