Трушевич, Ганна Богданівна2019-11-302019-11-302018Трушевич, Г. Б. Іміджмейкінг у сучасних політичних технологіях: зарубіжний та вітчизняний досвід = Imagemaking in a modern political technology: foreign and native experience : дипломна робота магістра / Г. Б. Трушевич; наук. кер. М. І. Мілова; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т міжнар. відносин, політології та соціології, Каф. політології. – Одеса, 2018. – 94 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/26329Іміджмейкінг як поняття увійшов в лексику, риторику та соціальне життя нашого суспільства в цілому не так давно, але набув чинності у багатьох сферах. Терміном іміджмейкінг сьогодні називають сукупність технологій і техник, елементів, операцій, які мають на меті формування іміджу людини, товару або якогось явища. Це свого роду науково-практична складова іміджелогії як науки та практики формування іміджу. В сучасному світі з проведенням кожних наступних виборів іміджмейкінг набуває особливої ваги як одна з технологій, яка допомогає кандидату виграти вибори, тобто йдеться саме про політичний імідж. Успішний імідж в політиці сьогодні – квінтесенція різних елементів, явище багатогранне і багаторівневе.other052 політологіяіміджелогіяполітичний іміджУкраїнаІміджмейкінг у сучасних політичних технологіях: зарубіжний та вітчизняний досвідImagemaking in a modern political technology: foreign and native experienceOther