Глініна, Вероніка Анатоліївна2019-10-112019-10-112018Глініна, В. А. Сугестивний потенціал метапрограм НЛП у комерційній рекламі = The suggestive potential of NLP metaprograms in commercial advertisement : дипломна робота магістра / В. А. Глініна; наук. кер. Н. В. Кутуза; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Філол. ф-т, Каф. прикладної лінгвістики. – Одеса, 2018. – 68 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/25632Явище мовленнєвого впливу сьогодні перебуває у центрі уваги багатьох зарубіжних (Х. Адлер, Р. Бендлер, Д. Гріндер, М. Еріксон, С. Кара-Мурза, Л. Мурзін, Б. Поршнєв, І. Черепанова та ін.) та вітчизняних (Н. Бардіна, Т. Ковалевська, Н. Кутуза, Г. Почепцов, О. Селіванова та ін.) учених, оскільки доведено, що будь-яке спілкування має впливовий характер. Насамперед це стосується сугестивно маркованих дискурсів, до яких з-поміж інших уналежнюють рекламний (Т. Ковалевська, Н. Кутуза, О. Олексюк та ін.), метою якого є програмування людей на виконання певних дій, а саме: придбання, голосування за певного політичного кандидата, вибір бажаного акту благочинності та ін.other035.10 прикладна лінгвістикасугестіїНейролінгвістичне програмуваннярекламний текстСугестивний потенціал метапрограм НЛП у комерційній рекламіThe suggestive potential of NLP metaprograms in commercial advertisementOther