Вєйландє, Лілія Вольдемар-ВікторівнаVieilandie, Liliia V.-V.2023-08-072023-08-072023Scientific progress: innovations, achievements and prospects : Proceedings of the 5th International scientific and practical conference (Munich, 6-8 February 2023). – Munich, Germany : MDPC Publishing, 2023.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35746Приоритетним напрямком модернізації освіти є компетентнісний підхід. Такі зміни відбуваються у більшості сучасних систем професійної освіти та є загальносвітовою тенденцією. Визначені тенденції призвели до зміни парадигми вищої освіти. Як визначають дослідники Дж. Боуден, М. Лейтер, Р. Хайгерті, В. Байденко, Е. Бондаревсска, І. Зимня, А. Хуторський, О. Пометун ідея переорієнтації освітньої парадигми виникла ще до Болонських угод та носила об’єктивний характер – характер виклику, який кидали соціальні та економічні зміни системі освіти. Компетентнісний підхід апелює до сучасної парадигми міждисциплінарних (постдипломних) науки та освіти. Тому не дивно, що сам принцип компетенції виник у рамках однієї з конкретних наук та був у подальшому екстрапольований у якості наукового методу, який використовували до інших галузей знань, зокрема у педагогіці.ukкомпетентнісний підхідметодологія професійної підготовкиКомпетентнісний підхід як методологія професійної підготовки у вищій школіArticle