Афоніна, Вероніка Сергіївна2020-03-132020-03-132019Афоніна, В. С. Аналіз соціальних емоцій старших дошкільнят і їх взаємозвя'зок з соціальними очікуваннями : дипломна робота магістра / В. С. Афоніна. – Одеса, 2019. – 88 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/27433Мета дослідження: виявити психологічні механізми позитивної динаміки соціо-емоційного розвитку старших дошкільників. Об'єкт дослідження: соціо-емоційний розвиток дітей 6-7 років в дошкільних освітніх установах. Предмет дослідження: соціальні емоції старших дошкільників та їх взаємозв'язок з соціальними очікуваннями. Гіпотеза дослідження: під час переходу від емоційного відгуку на соціальний об'єкт (моральну норму іншої людини) розгортається психологічний механізм перетворення соціальних емоцій на компонент соціальних очікувань старшого дошкільника. Цей механізм стає регулятором нормативної спрямованості і динаміки соціальної дії в залежності від характеру соціальних очікувань ребенка.uk053 психологіясоціальні емоціїстарші дошкільнятясоціальні очікуванняАналіз соціальних емоцій старших дошкільнят і їх взаємозв'язок з соціальними очікуваннямиAnalysis of social emotions of senior preschool children and their intercommunication with social expectationsDiplomas