Тригорло, Альона Юріївна2020-09-282020-09-282018Тригорло, А. Ю. Лінгвістичні засоби втілення категорії "успіх" в англомовному та іспаномовному рекламних дискурсах = Linguistic means of realization of the category "success" in the English and Spanish advertising discourse : дипломна робота магістра / А. Ю. Тригорло; наук. кер. Л. В. Строченко; ОНУ ім. І. І. Мечникова, Ф-т РГФ, Каф. лексикології та стилістики англ. мови. – Одеса, 2018. – 71 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/28872Метою даної магістерської роботи є дослідження лінгвістичних засобів втілення категорії «Успіх» в іспаномовному та англомовному рекламних дискурсах.The master’s thesis is dedicated to the analysis of linguistic means representing the category of “Success” in the Spanish and English advertising discourse. The material of the investigation consists of the advertisements taken from the Spanish newspapers “El País” and “El Mundo”, and the slogans of political campaigns in Spain and in the USA.uk035.04 германські мовисоціолінгвістикаполітична лінгвістикавербалізаціяіспанська моваанглійська мовалінгвістичні особливості іспанської та американської «якісної» пресирекламний дискурсЛінгвістичні засоби втілення категорії "успіх" в англомовному та іспаномовному рекламних дискурсахLinguistic means of realization of the category "success" in the English and Spanish advertising discourseDiplomas