Адобовська, Марія ВолодимирівнаAdobovska, Mariya V.2023-08-152023-08-152021Моделі міждисциплінарних та міжгалузевих освітніх та освітньо-наукових програм: виклики, можливості та варіанти впровадження : зб. матеріалів ІІ міжнар. конф. (Одеса, 5-6 лип. 2021 р.) / Одеський нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. – Одеса, 2021. – 182 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/35839Інтеграція у світовий освітній простір є пріоритетним напрямком реформування освіти і передбачає зменшення фактологічності, посилення цілісності і фундаменталізації знань. Одним з провідних методологічних принципів освіти є процес створення цілісної та багатовимірної картини світу, що відповідає реаліям науково-технічного і соціального розвитку, на основі сприйняття явищ об’єктивної дійсності. Міжпредметна інтеграція є відображенням інтеграційних процесів між різними областями наукових знань і означає, перш за все, пошук єдиного підстави для об’єднання різнорідних елементів знання.ukміждисциплінарні підходиприродничий циклосвітній простірінтегрований підхідінтеграціяінтегровані заняттяМіждисциплінарні підходи при вивчені дисциплін природничого циклуArticle