Прокоф’єва, Любов БорисівнаProkofyeva, Lyubov B.Новак, З. І.2024-08-082024-08-082024Новак З. І. Особливості впровадження проєктної технології навчання у вищій школі / З. І. Новак // Матеріали до 80-ї звітної студентської наукової конференції [Електронний ресурс] : Секція «Факультету психології та соціальної роботи». Підсекція «Психологія», Підсекція «Соціальна робота», Підсекція «Освітні, педагогічні науки» (Одеса, 23–25 квіт. 2024 р.). – Одеса : Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова, 2024. – С. 483–486.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39059Перехід на компетентнісну парадигму освіти вимагає від освітнього процесу спрямованість освітнього середовища на формування компетенцій (комплексів знань, вмінь та навичок, особистісних конструктів), на забезпечення здобувачів здатністю (за рахунок отриманих компетенцій) до адаптації у професійній діяльності, створення освітнього контенту максимально наближеного до професійних проблем. Це призводить до постійного оновлення методів, впровадження нових технологій навчання, серед яких діяльнісні та групові методи навчання, практико-орієнтовані та імітаційно-ігрові.ukпроєктна технологіянавчаннявища школаОсобливості впровадження проєктної технології навчання у вищій школіArticle