Ганич, Анастасія Миколаївна2024-11-082024-11-082024Ганич, А. М. Дистанційне навчання та особливості психологічного стану студентів в умовах воєнного стану = Distance learning and peculiarities of the psychological state of students in the conditions of martial law : кваліфікаційна робота бакалавра / А. М. Ганич. – Одеса, 2024. – 75 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/39905Пандемія COVID-19 разом із триваючою війною призвели до зміни темпу та ритму життя в різних сферах, включаючи економіку, духовність та освіту. У результаті заклади вищої освіти були змушені адаптуватися до державних директив, перейшовши на дистанційне навчання, забезпечивши безперервність освіти та задовольнивши зростаючий попит на знання в сучасному інформаційному суспільстві. Цей перехід призвів до суттєвих змін у способах отримання знань студентами, спонукаючи викладачів і студентів ознайомитися з новими онлайн-інструментами для ефективного надання освіти. Ці глибокі зміни в способі життя студентів, безсумнівно, вплинули на їхнє загальне самопочуття, оскільки тепер вони проводять більше часу за цифровими пристроями за рахунок свого здоров’я. Питання психологічного, психічного, духовного та морального здоров’я не є новим питанням у сфері академічних кіл.uk053 психологіябакалаврстудентивоєнний стандистанційне навчанняпсихологічний станадаптаціястабілізаціяДистанційне навчання та особливості психологічного стану студентів в умовах воєнного стануDistance learning and peculiarities of the psychological state of students in the conditions of martial lawDiplomas