Дем'янчук, Марина АфанасіївнаМихайлова, Д. С.Demianchuk, Maryna A.Демьянчук, Марина Афанасьевна2017-01-262017-01-262015Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб’єктів господарювання: сучасний стан та перспективи: зб. матеріалів І Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 грудня 2015 року м. Одеса / ОНУ ім. І.І. Мечникова, ІІПО, Каф. економіки та моделювання ринкових відносин ; гол. редкол. Т. О. Журавльова. – Одеса: Бондаренко М.О., 2015.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9324В сучасних умовах розвитку економіки все більша чисельність компаній, які працюють на споживчому ринку, приділяють увагу соціальній відповідальності як превентивному, невід‘ємному маркетинговому інструменту в умовах посткризового розвитку вітчизняної економіки, призначеного для побудови довготривалих взаємовигідних відносин з клієнтами, метою яких є задоволення споживача та формування у нього «лояльності» по відношенню до компаніїukсоціальна вартістьсоціальна значимістьбізнесСоціальна вартість бізнесу та його соціальна значимістьArticle