Юраш, Євгеній ОлександровичYurash, Yevhenii O.2025-02-182025-02-182024Юраш Є. Роль національних символів у брендингу українських товарів: історичний аспект / Є. Юраш // Чорноморська минувшина : зап. Від. історії козацтва на півдні України : зб. наук. пр. / за ред. В. А. Смолія. – Одеса : ФОП Бондаренко М. O., 2024. – Вип. 19. – С. 102–107.2519-2523https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/40627Стаття аналізує роль національних символів у формуванні брендингу українських товарів. Розглянуто історичний розвиток використання елементів культурної ідентичності, таких як герби, орнаменти, кольори та мотиви, у процесі створення позитивного іміджу продукції на внутрішньому та міжнародному ринках. Особливу увагу приділено сучасним прикладам успішного використання національної ідентичності в маркетингових стратегіях.The article analyzes the role of national symbols in the formation of branding of Ukrainian goods. The historical development of the use of elements of cultural identity, such as coats of arms, ornaments, colors and motifs, in the process of creating a positive image of products in domestic and international markets is considered. Special attention is paid to modern examples of successful use of national identity in marketing strategies.ukбрендингнаціональні символиукраїнські товарикультурна ідентичністьмаркетингнаціональна спадщинаісторія брендингуbrandingnational symbolsUkrainian goodscultural identitymarketingnational heritagehistory of brandingРоль національних символів у брендингу українських товарів: історичний аспектThe role of national symbols in the branding of Ukrainian goods: a historical aspectArticlehttps://doi.org/10.18524/2519-2523.2024.19.31742194(744.74-21): [061.2:343.811]-027.564.2"18"(043.5)https://orcid.org/0000-0001-8866-225X