Юшин, Дем’ян Олексійович2019-01-172019-01-172016Соціально-комунікативний потенціал інтерв'ю в діловій пресі (за матеріалами журналу "Фокус" 2015 р.) = Interview's social-communication potential in business press (by material in magazine "Focus" 2015) : дипломна робота бакалавра / Д. О. Юшин; наук. кер. О. А. Іванова; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Ф-т журналістики, реклами та видавничої справи, Каф. реклами та зв'язків з громадськістю. – Одеса, 2016. – 38 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/21021Інтерв'ю є одним з найбільш затребуваних жанрів у сучасній журналістиці. Він став особливо популярний в 90-х роках. Загальна демократизація суспільства дозволила використовувати цей жанр як своєрідний рупор гласності...uk6.030301 журналістикаінтерв’юмоніторинг матеріалівхарактеристика журналуСоціально-комунікативний потенціал інтерв'ю в діловій пресі (за матеріалами журналу "Фокус" 2015 р.)Interview's social-communication potential in business press (by material in magazine "Focus" 2015)Diplomas