Жебричук, Анастасія ВолодимирівнаНіценко, Віталій СергійовичНиценко, Виталий СергеевичNitsenko, Vitalii S.2017-03-172017-03-172016Международный научный журналhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/9522Інформатизація суспільства значно змінила роль інформації та інформаційних технологій, використовуваних в економіці та бізнесі. Масштаби та якість інформаційних технологій в управлінні конкретними об’єктами господарювання прямо впливають на показники та результати їх діяльності, допомагають досягти ринкових цілей функціонування. Особливого значення набувають ці процеси у зв’язку орієнтацію підприємств і фірм на проектування, виробництво і збут товарів, які задовольняють попит споживачів.ukінформаційні технологіїсуспільствомаркетингуправлінняпідприємствоІнтернет-маркетинг – інструмент ефективного управління розвитком підприємстваArticle