Дем'янчук, Марина АфанасіївнаГуржий, Катерина СергіївнаDemianchuk, Maryna A.Демьянчук, Марина Афанасьевна2017-11-202017-11-202017Фінансові аспекти розвитку держави, регіонів та суб'єктів господарювання: сучасний стан та перспективи : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. конф., 16-17 травня 2017 року / ОНУ ім. І.І. Мечникова, Навч.-наук. ін-т інформ. та соц. технол. [та ін.] . – Одеса : Бондаренко М.О., 2017 . – 293 с.978-617-7424-45-0https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/11423В умовах постійного змінення потреб споживача, технологій та конкурентного середовища підприємство зацікавлено в ефективному управлінні своєю маркетинговою діяльністю. У сучасних умовах важливо зрозуміти саму концепцію методичного підходу до створення маркетингової стратегії підприємства, що повинно виявлятися в погляді з майбутнього на сьогоднішні ресурси підприємства, а не в екстраполяції його поточного стану та внутрішніх обмежень на наступний період.ukаналізмаркетингполітика підприємстваАналіз маркетингової політики підприємства (на прикладі ПАТ «Київська кондитерська фабрика «Рошен»)