Кутуза, Н. В.Kutuza, N. V.2013-03-262013-03-262012Слов’янський збірник : Збірник наукових працьhttps://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/3422Слов’янський збірник : Збірник наукових працьУ статті розглянуто явище мімікрії комерційної реклами під соціальну, доведено сугестивний потенціал такої технології на прикладі реклами «Київстару». Також виявлено низку інших сугестивних прийомів, які значно підвищують впливовість рекламного повідомленняIn the article the phenomenon of mimicry of commercial advertisement is considered under social, the suggestive potential of such technology is well-proven on the example of advertisement of «Kyivstar». A row is also educed other suggestive receptions that promote influentialness of advertisement report considerablyВ статье рассмотрено явление мимикрии коммерческой рекламы под социальную, доказан суггестивный потенциал такой технологии на примере рекламы «Киевстар». Также выявлен ряд других суггестивных приемов, которые значительно повышают воздействие рекламного сообщенияukкомерційна рекламамімікріясоціальна рекламасугестіяcommercial advertisementmimicrysocial advertisementsuggestionкоммерческая рекламамимикриясоциальная рекламасуггестияСУГЕСТИВНІСТЬ РЕКЛАМНОЇ МІМІКРІЇThe suggestiveness of advertisement mimicryСуггестивностърекламной мимикрииArticle