Кононенко, Олена Сергіївна2018-05-032018-05-032017Кононенко, О. С. Географічне краєзнавство у системі шкільної освіти = The geographical local lore in the school educational system : дипломна робота бакалавра / О. С. Кононенко ; наук. кер. А. В. П'яткова ; ОНУ ім. І.І. Мечникова, Геолого-геогр. ф-т, Каф. фізичної географії та природокористування . – Одеса, 2017 . – 128 с.https://dspace.onu.edu.ua/handle/123456789/14418Краєзнавча діяльність учнів є складною системою, що складається з інтегрованих краєзнавчих курсів, позаурочної роботи з предмета, туристсько-краєзнавчих і експедиційних об'єднань, факультативів, гуртків, музеїв. Реалізація завдань, що вирішуються засобами краєзнавства, можлива при використанні освітніх ресурсів краєзнавства реалізованих в системі різноманітних форм краєзнавчої діяльності, в кожному елементі якої може прийняти діяльнісної участь кожна дитина. В даний час суспільний розвиток країни вимагає від педагогів виховання соціально активних, самостійних, творчих особистостей, адаптованих до умов сучасного життя. Освітні установи ж віддають перевагу навчанню, а не вихованню і розвитку особистості (розуміючи під вихованням організацію діяльності учнів, яка забезпечує розвиток особистісних якостей вихованців, створення умов і ситуацій, що дають можливість проявити себе в різноманітних ролях і якостях); не вчать приймати життєво важливі рішення і нести за них реальну відповідальність. Відсутність єдності освіти, виховання і розвитку протистоїть вирішення стратегічних завдань освіти. Комплексний характер впливу інтегративної краєзнавчої діяльності на її суб'єктів дозволяє вирішити дану проблему.other6.040104 географіякраєзнавствофункціїзв’язкиетапипідхідГеографічне краєзнавство у системі шкільної освітиThe geographical local lore in the school educational systemOther